Forum ASG UNITED TEAM Strona Główna

Mokh Rai 3 Ucieczka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ASG UNITED TEAM Strona Główna -> Imprezy Airsoft
Autor Wiadomość
Drago
General of the Army
General of the Army



Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 776
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: U.T.M.C.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:12, 26 Maj 2009    Temat postu: Mokh Rai 3 Ucieczka

Termin
-14 czerwca 2009
Miejsce
-Mokh Rai ( Mokry Ług)
[link widoczny dla zalogowanych]
Czas
9.45 zbiórka
10.15 Wymarsz na pozycje
10.30 rozpoczęcie działań



Od wybuchu rebelii minęły dni, ludność Mokh rai dzięki wyszkoleniu przez „psy wojny”, swej sile ducha oraz przy wparciu najemników udało im się zniszczyć szpital, zdobyć Niebielski HQ i wypchnąć niebielczyków z ulic i budynków…
Teraz wiatr wojny na ulicach Mokh rai ucichł , kurz na ul.Ahmeda po wybuchu bomby już opadł,
Dźwięk rozdzieranego powietrza przez płaty helikoptera już znikł w oddali, lecz między budynkami nadal słychać echo jęków rannych i krzyków oficerów, Niebielczycy po straceniu Sztabu I zniszczeniu szpitala postanowili się wycofać, resztki rozbitych oddziałów zebrała się magazynie , zaczęła się ewakuacja….
…Poruszenie w magazynie I nerwowe rozmowy wciąż trwają, 5 Niebielski batalion wycofuje się z Mokh rai, droga będzie długa I niebezpieczna, ostatni ocalały oficer , kapitan z kompani C nerwowo spogląda na zegarek.
-“Za 15 min zbiórka”- krzyczy.
Czas powoli ucieka, co daje szanse białandzkim wojownikom na zebranie sił by nie pozwolić już żadnemu niewiernemu opuścić ich ziemi...




Obowiązuje Poniższy Regulamin

1. Udział w strzelance oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
2. Osoby łamiące, bądź obchodzące regulamin mogą zostać, decyzją organizatorów, wykluczone z naszych spotkań ASG tymczasowo lub permanentnie.
3. Umownym ogranicznikiem wieku jest wiek minimum 16 lat. Decyzją organizatorów można ten limit wiekowy obniżyć w szczególnych, uzasadnionych przypadkach. Wszyscy niepełnoletni są zobowiązani dostarczyć kompletne pozwolenie od rodziców wedle wzoru dostępnego tu.
4. Główną zasadą obowiązującą na naszych strzelankach jest fair play. Umyślne strzelanie w głowę, notoryczne nadużywanie funkcji full auto, strzelanie serią na małe odległości i oczywiście nie przyznawanie się do trafień jest niedopuszczalne.
5. Limit fps na dystansach CQB (poniżej 20 metrów) wynosi 450 fps. Zabrania się używania replik o mocy powyżej 600fps. Z replik mających powyżej 450 wolno strzelac tylko ogniem pojedynczym (semi).
6. Za trafienie uznaje się postrzał w każdą część munduru i oporządzenia. Zasygnalizować trafienie należy poprzez okrzyk „Dostałem!” i wyciągnięcie czerwonego znacznika. W dobrym guście jest też podniesienie do góry ręki.
7. Każdy uczestnik jest zobowiązany do posiadania odpowiedniej ochrony oczu przez cały czas trwania działań. Jest to czynnik krytyczny - na terenie działań każdy musi posiadać gogle lub okulary. Zabrania się strzelać w obozie lub w kierunku osób które nie maja odpowiedniej ochrony oczu!!!
8. Każdy uczestnik musi posiadać kawałek czerwonego materiału, czerwoną czapkę lub podobny element służący do oznaczenie siebie jako trupa. W przypadku nie posiadania takowego znacznika, należy takowy zakupić u organizatora. Oznaczyć się należy jak najszybciej po trafieniu.
9. Osoby trzecie (fotografowie, obserwatorzy etc.) mają wstęp na teren działań pod warunkiem posiadania odpowiedniej ochrony oczu. Powinny też mieć cały czas na głowach czerwony znacznik lub założone kamizelki odblaskowe. Wszelkie prawa autorskie majątkowe do zdjęcie, nagrań audiowizualnych itp. zrobionych podczas strzelanki należą do organizatorów i nie mogą być wykorzystywane do celów komercyjnych bez ich zgody. Uczestnicy którzy nie wyrażają zgody na fotografowanie powinni zgłosić to organizatorowi.
10. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody zdrowotne lub materialne, jakie mogą ponieść uczestnicy. Każdy uczestnik biorąc



Szczegółowe zasady scenariusza.

Postanowienia ogólne
1. Poniższy zbiór zasad jest uzupełnieniem do tzw. „10 przykazań”, które obowiązują bezwzględnie wszystkich uczestników.
2.Szczegółowe zasady scenariusza moga byc dowolnie modyfikowane przez Organizatora strzelanki.

Trafienia


1. Każdy uczestnik ma bazowo cztery punkty życia.
2. Leczenie przez medyka konsumuje jeden punkt życia, zaś przez innego uczestnika - dwa.
3. Leczenie odbywa się poprzez zawiązanie kompletnego bandaża w przybliżonym miejscu trafienia (żadne skrawki nie wchodzą w grę).
4. Trafiony może wzywać pomocy poprzez okrzyk "MEDYK!” oraz przez radio, ale nie może się poruszać, strzelać ani udzielać informacji (np. O pozycjach wroga) swoim sojusznikom.
5. Trafiony (również osoba postrzegana jako „zabita”) musi położyć się natychmiast na ziemi, oznaczyć czerwoną szmatą i odczekać piętnaście minut w miejscu trafienia - niezależnie od tego, czy pomoc może nadejść, czy nie. Po tym czasie wykrwawia się na śmierć i może udać się do trupiarni lub respawnu i nie można mu więcej udzielić pomocy medycznej.
6. Trafionego mogą przemieszczać inni członkowie oddziału - niosąc go lub wlokąc po ziemi, przy czym ranny powinien stawiać realistyczny opór (żadne bieganie za rączkę nie wchodzi w grę i będzie tępione).
7. Trafienie w broń eliminuje broń z rozgrywki do czasu odwiedzenia bazy. W tym czasie wolno używać broni bocznej, używać broni pożyczonej i ogólnie wykonywać wszystkie normalnie dozwolone dla żywych działania.
8. Trafienia osiągnięte wskutek rykoszetu nie liczą się.



Medycy


1. Medyk ma 15 minut od momentu trafienia na rozpoczęcie opatrywania rannego żołnierza. Jeśli pomoc nie nadejdzie, lub nie zostanie udzielona kompletna (np. Medyk zostanie postrzelony w trakcie opatrywania), to trafiony wykrwawia się i musi udać się do respawnu lub strefy bezpieczeństwa.
2. Za opatrunek uznaje się tylko i wyłącznie kompletnej długości bandaż opatrunkowy. Czas aplikacji opatrunku zależy zatem od sprawności Medyka i zajmuje odpowiednio dużo czasu (1-3 minut). Bandaż należy zaaplikować w przybliżonym miejscu trafienia.
3. Leczenie odbywa się poprzez zabandażowanie przybliżonego miejsca trafienia.
4. Nie dopuszcza się zdejmowania założonych opatrunków do momentu "śmierci".
5. Rany zadane nożem nie mogą zostać uleczone, "zabijają" od razu.
6. Zabrania się medykom leczenia samych siebie.
7. Medyk nie może nosić więcej, niż 10 opatrunków, lecz może je uzupełniać w punkcie dowodzenia/szpitalu. Wyjątkiem jest posiadanie Torby Medycznej.



Noże i nokautowanie


1. Dopuszcza się zabicie przeciwnika poprzez położenie mu ręki na karku i wypowiedzeniu słów "KNIFEKILL" lub "NIE ZYJESZ".
2. Osoba zabita powinna zachowując ciszę położyć się na ziemi.
3. Osoba zabita wg pkt. 1. jest uważana za martwą - nie może zostać wyleczona. Po przepisowych 15 minutach powinna udać się do respawnu.
4. Zabrania się używania prawdziwych noży!
5. Gumowe repliki noży mogą zostać dopuszczone do gry po wcześniejszym zaakceptowaniu ich przez organizatorów.
6. Dopuszcza się "ogłuszenie" przeciwnika poprzez klepnięcie go w tył głowy i wypowiedzenie słów "NOKAUT" lub „OGŁUSZONY”.
7. Osoba ogłuszona powinna, zachowując ciszę położyć się na ziemi.
8. Osoba ogłuszona uważana jest za nieprzytomną przez czas 5 minut - nie powinna pamiętać nic, co się działo w tym czasie.
9. Można ogłuszyć opornego przesłuchiwanego/więźnia.
10. Nie można ogłuszyć osoby, która posiada zapięty na głowie hełm.



Branie do niewoli


1. Dopuszcza się branie jeńców.
2. Na jeńca można wziąć rannego (po uleczeniu), bezbronnego (po otrzymaniu trafienia w broń) lub ogłuszonego przeciwnika.
3. Podczas brania do niewoli, jeniec powinien oddać wszystkie przedmioty "scenariuszowe" (mapy, listy, rozkazy itp.), jeśli pojmujący zadeklarują przeszukanie. Powinien też oznaczyć broń czerwoną szmatą i usunąć z niej magazynek.
4. Zabrania się zabierania jeńcom broni/ekwipunku bez zgody ich właścicieli.
5. Dopuszczalne jest skucie/związanie jeńca, ale tylko za jego zgodą.
6. Ucieczka z niewoli jest dopuszczalna lecz na wezwanie do zatrzymania się, jeniec musi się zatrzymać.
7. Jedyna forma przemocy, której może się dopuścić jeniec, to ogłuszenie.
8. Nie wolno trzymać jeńca dłużej, niż 30 minut, chyba że jeniec wyrazi zgodę lub będzie tego wymagał scenariusz.
9. Jeniec nie może korzystać ze swojej broni do czasu wyzwolenia przez swoich (lub z jakiegoś powodu wyzwolenia przez więżącego).
10. Za zgodą właściciela, jeniec może skorzystać z broni ogłuszonego przez siebie przeciwnika.
11. Jeniec może korzystać ze swojej własnej broni po dotarciu do swej bazy (fabularnie: pobiera "nową" ze zbrojowni)



Oznaczenia ekip


1. Dla odróżnienia stron występujących w grze używane będą kolorowe opaski na ramię.
- zielona
- biała
- niebieska
- żółta
2. Zabronione jest zdejmowanie oznaczeń przydzielonej strony.
3. Medycy oznaczeni są dodatkowo czerwoną taśmą.



Amunicja i pirotechnika


1. Nie wolno doładowywać magazynków w obszarze działań - wolno robić to jedynie w bazach lub w punktach wyznaczonych w scenariuszu.
2. Dopóki znajduje się ona w magazynkach, wolno posiadać przy sobie naraz dowolną ilość amunicji.
3.-REAL CAP- (pełen)
-MID CAP-(do 100 Kulek)
-HI CAP-nie można posiadać kulek w magazynku nie licząc tych które zostaną "podkręcone"
-Box- (pełen)
-Drum-(pełen)
4. Dozwala się pirotechnikę, dopóki nie zagraża ona bezpieczeństwu zdrowotnemu innych uczestników.
5. Najsilniejsza petarda, jakiej można używać w granatach to k206
6. Granaty nie mogą zawierać części metalowych ani ciężkich zatyczek (gips, zaprawa klejowa, cement itd.)
7. Świece dymne tylko i wyłącznie bezogniowe
8. W granatach hukowych limit decybeli równy 150db.
9. Granaty produkowane od podstaw (nie na bazie petardy, a własnej mieszanki) dozwolone wyłącznie po konsultacji z organizatorami.
10. Miny pirotechniczne dozwolone wyłącznie po konsultacji z organizatorami.
11. Dozwala się miny dźwiękowe - po zdetonowaniu, uczestnik który aktywował minę jest uważany za martwego i nie może być leczony. Musi odczekać 15 minut w miejscu śmierci przed udaniem się na respawn.

Saper
1.Saperem może być tylko osoba oznaczona jako saper specjalną opaską
2.Saper jest upoważniony do wykonywania poniższych działań
-Zakładanie/rozbrajanie Pól minowych
-Zakładanie/rozbrajanie ładunków wybuchowych
-Obsługa miotacza płomieni
-Naprawa uszkodzonych pojazdów
-Budowanie i Stawianie zasiek,blokad...

Ja jade. Warewolf prosil mnie o podanie naszej liczebnosci, wiec pisac kto bedzie.
Na pewno bede ja i Mario, a co z wami?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Drago dnia Wto 0:14, 26 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ASG UNITED TEAM Strona Główna -> Imprezy Airsoft Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin